Pagini

luni, 17 februarie 2014

WAHM România - Platformă online de joburi pentru mămici

Cate dintre noi, mamicile, nu ne-am dorit sa lucram de acasa? Sa avem un program flexibil, pentru a ne putea ingriji de sanatatea si educatia copiilor nostrii, sa nu pierdem momente pretioase din viata lor: primul cuvant, primii pasi, sa nu auzim primul “te iubesc mami” la telefon.
 
Cat de frumos ar fi daca am putea sa le facem pe toate langa copiii nostri.
 
Stiti ca de multe ori mamicile sunt fortate de angajatori sa se intaoca la locul de munca mai devreme, sub amenintarea pierderii postului in favoarea inlocuitorului (nelegal, dar din pacate real).
 
Zilele trecute o cunostinta mi-a vorbit despre un proiect ce are drept scop sustinerea mamicilor pentru a putea lucra de acasa, asa ca am hotarat sa investighez oportunitatea. Suna prea bine ca sa fie adevarat.
 
Proiectul este inca in faza incipienta, se strang inca fonduri pentru realizarea platformei online.
 
Mie mi s-a parut un proiect ambitios, urmarind si crearea de locuri de munca, prin infiintarea unei asociaţiii non-profit WAHM România, iar prin intermediul acesteia se organiza cursuri de calificare si de antreprenoriat pentru mamici. Tocmai de aceea m-am hotarat sustin proiectul scriind acest articol.
 
Mai multe informatii puteti gasi aici, aici si pe facebook
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu