Pagini

marți, 18 martie 2014

Tutitu

Cu Tutitu am facut cunostinta accidental: o masinuta spatiala vesela, prietenoasa, inteligenta si nu in ultimul rand rosie :)

Vladut se plictisise deja de clasicele: Bate vantul frunzele, In padurea cu alune, Un elefant se legana etc, asa incat intr-o zi, cand ii cautam altceva pe tableta, si-a ales el un filmulet si de atunci de fiecare data cand vede tableta incepe si striga: Mami Tutitu cu telefonu, Tutitu cu elefantul si are el o gramada de preferinte.
 



O perioada acest Tutitu m-a exasperat, nu reusam sa il adorm seara decat dupa o ora de Tutitu, pana la urma am reusit sa rup obiceiul asta nesanatos si ii pun 2-3 filmulete pe zi.
 
Pe Tutitu inainte de culcare l-am inlocuit cu 101 dalmatieni si o poveste inventata de mine despre Soare si Luna.

Soarele si Luna nu se cunosteau pentru ca Soarele dormea noaptea, iar Luna ziua, dar au ajuns sa fie prieteni cu ajutorul Vantului, care era binevoitor si le transmitea mesajele. Daca ascultati cu atentie, il veti auzi si voi cum vajaie si suiera, grabindu-se sa transmita mesajele, ba poate chiar veti reusi sa deslusiti mesajele din soaptele lui, deoarece le tot repeta de frica sa nu le uite. Dar asta e alta poveste si poate o sa o aflati cu urmatoarea ocazie.
 
Ce sa va spun despre aceasta masinuta spatiala? Pana si mie imi place, e un fel de "How it's made" sau tradus in dulcea noastra limba "Cum se fabrica", pentru copii. Masinuta minune monteaza o fabrica de ciocolata, dupa care demonstreaza si procesul de fabricatie al ciocolatii, bucatarii, masini de gunoi, macarale, jucarii, masini de pompieri, politie, torturi, tot ce vrei si ce nu vrei. Chiar imi e draga masinuta, cu conditia sa nu ne uitam la ea toata ziua.


 
Am ales pentru postarea de astazi 2 filmulete ale lui Tutitu, sa vedeti si voi ce poate face masinuta asta dragalasa: cu telefonul si cu masina de gunoi.

Filmuletele le gasiti pe youtube.

2 comentarii:

  1. Si noi stim de tutitu, băiețelul meu mai mare s-a uitat si el o perioada la tutitu.Vroia sa-i aduca Mos Craciun un camion de gunoi ca in filmulet. Acum s-a plictisit de ele si isi pune altceva. ( are 3 ani si 6 luni)

    RăspundețiȘtergere
  2. He, he, e smcher tare camionu' ala, baietelul tau e mare deja, abea astept sa crestem si noi :)

    RăspundețiȘtergere