Pagini

marți, 18 februarie 2014

Micul bandit

Ieri seara:
 
            -Tu ce esti fetita, sau baietel?
            - Baietel
            - Si mami ce e?
            - Fetita
            - Si tati?
            - Baietel
            - Dar Simona ce e?

Sta el, se gandeste parca un pic incurcat, apoi foarte vesel si spontan raspunde:

            - Fotomodel!

Simona e bona, se pare ca totusi il invata cate ceva :)))

 
In fiecare dimineata ceasul meu desteptator ma trezeste cu precizie la ora 08:30:
-          Mami, mami! Trezeste, mami! Mami n-auzi?
Buimacita de somn ii spun ca nu pot sa il ridic pentru ca nu imi da voie doctorul dar ca o sa il chem pe bunicu’ sa il ia din patut. Ce credeti ca face micul meu bandit?
 
Cand a auzit usa de la dormitor deschizandu-se, s-a trantit repede inapoi in patut si s-a prefacut ca doarme. Bunicul se uita mirat la mine si imi spune:
-          Cum sa il iau? Baiatul doarme
Ma ridic si spun:
-          Hai, vii langa mama in pat? Bunicul doar te ia si te aduce la mama.
Sa vezi si sa nu crezi, in mai putin de 5 secunde baiatul meu se agata de gatul bunicului, pregatit pentru giugiuleala de dimineata.
 
Cand i-am simtit manutele mici si moi pe obraji si m-a invadat mirosul de bebelus m-am topit toata. Cata fericire poate sa aduca un copil! Si cata dragoste sa daruiasca!
 
E smecher, timid, intelligent, galagios, face numai prostii: strica, murdareste, sparge, demoleaza, imprastie, imi poarta margelele si pantofii, imi ascunde cheile, e mofturos, lipicios, incapatanat, cateodata obraznic, are 2 ani, nu e copilul perfect, dar e perfect pentru mine!
 
 
Iar pentru voi, mamici de banditi si printese: puteti castiga un carucior, babycomfort a lansat un concurs nou, puteti participa la concurs aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu