Pagini

miercuri, 7 mai 2014

Plata recurenta online la Salvati Copiii

Acum cateva luni, cand a trebuit sa stau in pat din cauza colului deschis de 2 cm (eram in saptamana 24), vedeam la televizor sau pe net, tot felul de cazuri mai putin fericite cu copii bolnaviori, dar foarte putine aveau si posibilitatea de a plati online. Cele mai multe ofereau doar posibilitatea transferului in cont bancar.
 
M-am tot gandit: traim intr-o epoca in care ne platim facturile pe internet, facem cumparaturile pe internet, toata lumea stie asta, atunci de ce nu au adaugat si o modalitate de plata online? Se pierd foarte multi bani din cauza asta, bani pretiosi pentru micutii la care ar fi trebuit sa ajunga. Poate din lipsa timpului, sau din cauza lipsei de mobilitate, nu poti ajunge la banca, sau poate din comoditate (una e sa trebuiasca sa notezi datele contului, apoi sa intri in contul tau de internet banking si sa faci plata, asta presupunand ca aveti internet banking - eu nu am - si alta e sa dai un singur click si sa completezi doar datele cardului, cele ale contului si posesorului fiind gata completate).
 
Au fost multe cazuri pentru care as fi donat, asa ca am cautat o organizatie/asociatie pe care sa o sustin in mod regulat. Cel mai mult mi-au placut campaniile celor de la Salvati Copiii. De ce? Pentru ca am inteles ce presupun, pentru ca mi s-au parut cele mai transparente adica ofera informatii despre ce isi propun sa faca si o evaluare a rezultatelor: ce, cum si cat au reusit sa faca din ce si-au propus.
 
 
Mi-a placut si imi place foarte mult campania pentru reducerea mortalitatii infantile, constand in dotarea maternitatilor cu incubatoare, dar nu numai.
 
In fine, m-am decis asupra lor si pana la urma am gasit si solutia ideala pentru problema mea. Cu doar cateva click-uri am ales sa donez timp de un an in fiecare luna o anumita suma. Suma minima pe care o puteti dona lunar este de 10 lei. Ideea e ca am nevoie doar de un card, pot renunta oricand, iar plata se face automat in fiecare luna, fara internet banking si fara a fi nevoie sa mai fac nimic (am completat o singura data un formular), in plus, primesc pe mail informatii referitoare la fiecare plata efectuata si informatii  destul de detaliate referitoare la rezultatele campaniilor.

Am scris articolul pentru toti cei care ar vrea sa doneze si din comoditate nu o fac. Am gasit pentru noi (da, pentru noi, pentru ca in categoria asta ma includ si eu) o solute: platile cu cardul online recurente.

2 comentarii:

  1. Draga Diana,

    Mii de multumiri pentru sustinere!

    Toate cele bune,
    Echipa Salvati Copiii Romania

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare drag!

    Si eu va multumesc pentru ceea ce faceti pentru copii!

    RăspundețiȘtergere